Перший варіант
Перший рівень 1. Розпорядок дня – це: а)правильне чергування праці і відпочинку; б) достатній сон; в)раціональ- не
харчування; г) гарний настрій; д) регулярні прогулянки.
2.Спілкування – це: а) обмін думками; б) переживаннями; в) почуттями; г) перегляд телепрограм.
3.
Позитивні емоції - це: а) злість; б) радість; в)сум; г) захоплення.
Другий рівень
1. Щоб досягти
успіху в навчанні потрібно: а)мати тільки здібності; б) щоденно наполегливо працювати; в)бути байдужим
до будь-якої праці; г) мати здібності, рішучість, ініціативність
2. Доповніть речення: Інформація – це…..
3. Яким має бути твій робочий
стіл?
Третій
рівень
1. Як ви розумієте такі слова: “Хто вчиться змолоду, не зазнає
на старість голоду" 2. Що таке активне слухання?
3. Як впливають негативні емоції на здоров’я людини?
Четвертий рівень
1. Як ви розумієте такі слова: “Нетерплячі
часто платять дорого за те, що терплячим дістається безкоштовно”
2. Коли треба проявляти нетерпимість, а коли слід бути толерантним? Наведіть приклади.
3. Висловіть свою думку
щодо таких тверджень і наведіть приклади: Впевнена у собі людина ставиться до інших з повагою. Самоповага
приходить до людини лише тоді, коли сама людина чесна, добросовісна і
бездоганна.
Другий варіант
Перший рівень
1.Розпорядку дня потрібно дотримуватися: а) тільки у вихідні дні; б)
тільки в робочі дні; в) кожного дня.
2. Почуття-це: а) сильні та тривалі емоційні стани; б) обмін думками; в)переживання; г)перегляд
телепрограм
. 3.Негативні емоції-це: а)ненависть; б)радість; в)гнів;
г)сум; д)захоплення.
Другий рівень. 1.Перш
ніж розпочати виконувати домашнє завдання, потрібно: а)обладнати місце для занять; б)зручно розташувати потрібні посібники;
в)ввімкнути гнучку музику; г)прибрати зайві речі.
2.Доповніть речення:
Здібності-це….
3.Яким має бути освітлення
робочого місця?
Третій рівень
1.Як
ви розумієте такі слова: «Хто знання
має,той мур зламає»?
2.Що таке інформація та як її
сприймає людина?
3.Як
впливають позитивні емоції на здоров’я людини?
Четвертий рівень 1.Як
ви розумієте такі слова: «Живи для людей, і люди житимуть для
тебе»? 2.Чи завжди ви поважаєте думки та
погляди інших людей? Наведіть приклади.
3.Висловіть
свою думку щодо таких тверджень та наведіть приклади: Коли ти
себе не поважаєш, інші теж тебе не поважатимуть. Буває так, що людину немає за що поважати.
Немає коментарів:
Дописати коментар